Tabletky na erekciu zaručene vyriešia váš problém s potenciou. Je dokonca úplne jedno, čo presne trápi vás. V širokej ponuke farmaceutických firiem nájdete tabletky na predčasnú ejakuláciu, nedostatočne silnú, krátko trvajúcu alebo neexistujúcu erekciu. Hlavným mínusom tabletiek je však to, že váš problém s erekciou nevyriešia, ale iba riešia v danom momente. Ako teda na erekcii zapracovať tak, aby bolo jej zlepšenie dlhodobé?
 Abstraktný obrázok ako muž skáče cez hodiny v oblakoch.jpg

Začnite s tabletkami

 
Keď sa problémy s erekciou objavia, je logické, že po tabletkách siahnuť musíte. Všetko, čo môžete urobiť pre dlhodobé zlepšenie erekcie, si totiž vyžaduje čas. Bolo by nerozumné čakať niekoľko mesiacov na to, aby ste si mohli užiť normálny sex, takže tabletky určite neodsudzujte.
 
Neuspokojivý sexuálny život, by mohol navyše problémy s vašou potenciou ešte zhoršiť. Psychika je mocná vec a za žiadnych okolností, by sme ju nemali zbytočne pokúšať.
 

Čo potom?

 
Teraz sa pozrieme na niekoľko účinných spôsobov, dlhodobého riešenia erekcie. Ako sme naznačili už vyššie, musíte počítať s tým, že do momentu, kedy sa objavia prvé pozitívne výsledky, prejde nejaký ten čas.
 Muž s výrazným tetovaním na chrbte kráča vo vode.jpg

  • Ak máte čo i len kilogram navyše, zbavte sa ho čo najrýchlejšie.
  • Začnite sa pravidelne hýbať. S pohybom to však nepreháňajte extrémne, pretože by ste si mohli „vybiť“ podstatnú časť testosterónu, ktorý s erekciou úzko súvisí.
  • Zdravé stravovanie dokáže aj v tomto smere, urobiť hotové zázraky. Snažte sa jesť čo najmenej mäsitých pokrmov a ani mliečne výrobky nie sú ideálnou stravou. Všetko ťažké, nahraďte ľahšími jedlami, teda prevažne zeleninou.
  • Nájdite so koníčky. Áno, táto rada môže vyznievať zvláštne, ale verte, že je veľmi podstatná. Ak budete žiť aktívne a svoju myseľ zamestnávať pozitívnymi vecami, bude to mať výrazne pozitívny vplyv na vašu erekciu.
  • Začnite piť viac tekutín. Tekutiny sa postarajú o dobré prekrvenie organizmu, a práve to na zdravú erekciu potrebujete.